Ελληνική Αρθρογραφία
2. Γεωργιάδης Γιώργος, 2022, Χρονικά Ιδιωτικού Δικαίου, σελ. 375.
Dusollier Severine, 2021, Συνήγορος, 144/2021, σελ. 30
If copyright is not to the benefit of creators, how could it be justified as a regime constraining our access to culture and creation.
Αγραφιώτης, 1967, Επισκόπηση Εμπορικού Δικαίου, 26, σελ. 81
Η διεθνής προστασία των καλλιτεχνών ερμηνευτών και εκτελεστών.
Αθανασόπουλος Ε., 2011, Δίκαιο Μέσων Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, 1/2011, σελ.41
Τα συστήματα διαχείρισης ψηφιακών δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ("DRM") υπό το πρίσμα της νομοθεσίας περί προστασίας του καταναλωτή και του Αστικού Κώδικα.
Αθανασόπουλος Ε., 2014, Συνήγορος, 104/2014, σελ. 42
Η συμβολή της πνευματικής ιδιοκτησίας στην ερμηνεία και εκτέλεση των συμβάσεων εμπορικής εκμετάλλευσης στοιχείων της προσωπικότητος (right of publicity)
Αθανασόπουλος Ευάγγελος, 6/2021, Ελληνική Δικαιοσύνη, σελ. 940
Αθανασόπουλος, Ε., 2017, Δίκαιο Μέσων Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, 3/2017, σελ. 348
Η προστασία των αστείων στην Stand-Up Comedy υπό το δίκαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας του αθέμιτου ανταγωνισμού και του δικαιώματος στην προσωπικότητα.
Αλαφαγκρής Μ., 2009, Αρμενόπουλος, 5/2009, σελ. 640
Το ηθικό δικαίωμα του δημιουργού έργου πνευματικής ιδιοκτησίας και το δικαίωμά του επί της ιδίας προσωπικότητας.
Αλαφραγκής Α. Ε., 2013, Νομικό Βήμα, 2013, σελ. 1805
Ειδικά ζητήματα προστασίας της προσωπικότητας και της δημιουργίας. Τατουάζ: Δημιουργία – Αφαίρεση - Προστασία
Αλεξανδροπούλου – Αιγυπτιάδου Ε., 2007, Ελληνική Δικαιοσύνη, Τομ. 48 τευχ. 5
Πειρατεία προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών και προστασία του δικαιώματος αναπαραγωγής τους (ενόψει και του πρόσφατου νόμου 3524/2007).